.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رقابت 220 ورزشکار بانوی شاغل وزارت کشور در مازندران
رقابت‌های 220 ورزشکار بانوی شاغل وزارت کشور در مازندران آغاز شد که در این دوره از مسابقات، 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت می‌پردازند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد.

در این مراسم فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و جمعی از مدیران و مسؤولان وزارت کشور و استانداری مازندران حضور داشتند پس از اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری ورزشکاران استان‌ها رژه رفتند.

در این دوره از مسابقات که در دو رشته والیبال و دارت برگزار می‌شود بیش از 220 ورزشکار در قالب 15 تیم دارت و 10 تیم والیبال به رقابت می‌پردازند.

*استفاده از ظرفیت بانوان باید به یک باور تبدیل شود

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده  در این مراسم گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان باید به یک باور تبدیل شود.

فهیمه فرهمندپور افزود: ورزش برای سلامتی و نشاط جامعه به ویژه بانوان یک امر واجب و ضروری است و مادر سالم و با نشاط خانواده سالم‌تری را هدایت و مدیریت می‌کند.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش بانوان موجب افزایش نشاط در محیط کاری ، اداری و افزایش کارایی و راندمان هم می‌شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از حضور 25 تیم در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: این نخستین دوره از مسابقات بانوان شاغل مجموعه وزارت کشور است و انتظار داریم که در مسابقات آینده همه استان‌ها با برنامه‌ریزی شرکت کنند.

فرهمندپور با اشاره به اینکه ورزش بانوان در حوزه وزارت کشور توسعه می‌یابد، تأکید کرد: دوره‌های بعدی مسابقات بهتر و وسیع‌تر برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: در دولت دوازدهم بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی در بعضی از استان‌ها جهش چشمگیری داشته است و امیدوارم استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان به یک فرهنگ، باور و اعتقاد تبدیل شود.

به گزارش فارس، بازی‌های نهایی و مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه یکم دی با حضور مسؤولان برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.